مخفی کردن آبپاش شکارچی

۱,۶۷۷ بازديد


یکی از مهمترین وظایف مخصوصاً باغبان فضایی آبیاری است. برای داشتن یک مکان زیبا و همان سبز; موارد مختلف عبارتند از؛ نور کافی از خاک حاصلخیز؛ درست به کود مناسب و بیشتر. در حال حاضر اهمیت آبیاری زیاد است. زیرا گیاهان باید به طور منظم این کار را انجام دهند تا به خوبی رشد کنند. امروزه روش های مختلفی برای آبیاری وجود دارد. بهترین کار استفاده از آبپاش های مخفی است. فضای سبز برای کسانی که در زمینه باغبانی و کشاورزی کار می کنند، نام آبپاش شکارچی معروف است. این دستگاه یکی از بهترین سمپاش های موجود در بازار بوده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این آبپاش برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایا و دسته بندی ها با ما همراه باشید.

آبپاش مخفی چیست؟

گروهی از آبپاش ها در محوطه چمن و سبز قرار می گیرند که کار آبیاری خاک را انجام می دهند. این محصول انواع مختلفی دارد و در زمینه سمپاشی شعاع های مختلفی را شامل می شود. مشتریان اغلب با توجه به نیاز خود و اندازه فضای سبز مدلی را انتخاب می کنند. مهمترین چیز این است که قبل از اتصال به آب جاری در زمین پنهان شود. هنگامی که جریان آب وصل می شود، این آبپاش ها از زمین خارج شده و بالا می روند. پس از آن کار آبیاری با روش های مختلف و قدرت آبپاش متفاوت شروع می شود.

آبپاش هانتر یکی از بهترین نمونه های مخفی کاری بسیار خوب است. این محصول قابل تنظیم است و می توانید چرخش و اسپری را به نیم گرد یا دور کامل تغییر دهید. قدرت آبیاری این محصول علاوه بر راحتی که در اختیار کاربران قرار می دهد این است که وجود آن انقلابی در صنعت آبیاری محسوب می شود. این اهمیت به‌ویژه در مناطق وسیع، به نحو بهتری احساس می‌شود. زیرا نیازی به وسایل آبیاری گسترده و همچنین جابجایی آنها نیست.
https://subf2m.ir/subtitle/hunter-rotors/

مزایای استفاده از آبپاش های مخفی

اولین و مهمترین مزیت این محصول این است که پس از آبیاری و پناه گرفتن به سوراخ باز می گردد. این ویژگی تاثیر زیادی در زیبایی محیط و فضاهای سبز دارد. با استفاده از آبپاش مخفی دیگر نمی توانید انواع تجهیزات، شیلنگ ها، اتصالات و ... را در زمین های سبز مشاهده کنید. یکی دیگر از مزایای استفاده از اتومایزر مخفی هانتر این است که دوام بیشتر و قدرت کمتری نسبت به سایر دستگاه ها دارد. قابلیت مخفی شدن آن از ضربه خوردن و شکستن آن ها در مکان های پرتردد مانند پارک ها و ... جلوگیری می کند.

در گذشته شکستن و آسیب رساندن به وسایل آبیاری در اماکن عمومی یکی از مهمترین مشکلات باغداران بود. اما امروز این محصول به خوبی توانست این مشکل را حل کند. مزیت مهم و قابل توجه دیگر این است که با استفاده از مدل مخفی به راحتی می توانید به آبیاری برنامه ریزی شده و منظم دست پیدا کنید. حتی آبیاری تاثیر زیادی بر سلامت فضای سبز و رشد مناسب گیاهان دارد. این محصول علاوه بر دلایل فوق باعث حذف تجهیزات سنگین و گسترده آبیاری و همچنین صرفه جویی در مصرف آب شده است. مجموع مزایا و دلایل ذکر شده، آبپاش هانتر را به محبوب ترین محصول امروزی در زمینه آبیاری مناطق سبز تبدیل کرده است.

انواع آبپاش مخفی

آبپاش توکار انواع مختلفی دارد و هرکسی باید با توجه به نوع فضا و اندازه آن مدل مناسب را انتخاب کند. به طور کلی این محصول به دو دسته تقسیم می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

آبپاش دارای نازل اسپری است: این محصول با باران و مه آبیاری می شود. به همین دلیل برای فضاهای کوچک یا گلخانه های آبی مناسب است. این محصول به دلیل قدرت و نوع آبیاری برای فضاهای سبز با سطح کم و یا گلخانه هایی که نیاز به آبیاری زیادی ندارند مناسب می باشد.

آبپاش نازل چرخشی: این مدل به صورت دایره ای یکنواخت محیط را پاشش می کند. استفاده از آن برای محیط های بزرگ مناسب است. زیرا در سمپاشی قدرت بیشتری دارد. این مدل انواع مختلفی دارد که بر اساس قدرت پرتاب آب تقسیم بندی می شوند. برای آبیاری مکان های مختلف باید با توجه به وسعت زمین یک نازل انتخاب کنید.

آبپاش شکارچی یک پیشرفت بزرگ در آبیاری فضای سبز است.

عوامل متعددی در دستیابی به فضای سبز زیبا و یکنواخت دخیل هستند. یکی از مهمترین عوامل آبیاری مناسب، منظم و یکنواخت است. چندین ابزار برای آبیاری وجود دارد. اما امروزه سمپاش مخفی شکارچی تفاوت بزرگی در این زمینه ایجاد کرده است. این محصول قبل از آبیاری در خاک پنهان می شود و پس از روشن شدن آب از خاک خارج می شود. سمپاش مخفی دارای دو مدل نازل اسپری و نازل چرخشی می باشد. استفاده از آن مزایای متعددی دارد که از مهمترین آنها می توان به آبیاری آسان، گسترده و منظم، زیبایی اتاق، مقاومت در برابر شکستگی و آسیب، نیاز به تجهیزات و اتصالات بزرگ، صرفه جویی در مصرف آب و ... اشاره کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.