نگهداری صحیح خواب معیار مستقیم کیفیت خواب و بهبود کلی در زندگی است

۴۰ بازديد


مولفه های خدماتی خواب افراد در دوره های مختلف زندگی متفاوت است. خرید سوئیت اتاق خواب با تمام اجزا الزامی نیست، بلکه بهتر است انتخاب اجزا با توجه به نیاز، فضای موجود و بودجه بهینه شود.

خرید تشک مناسب تاثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و بهبود کلی زندگی ما دارد. ویژگی های محصول خواب مناسب برای افراد بسیار مهم است که روزهای پرمشغله خود را با استراحت و خواب عمیق پشت سر بگذارند.

جنبه های اصلی و مهم سرویس خواب

جنبه های خدمات اتاق خواب افراد در مراحل مختلف زندگی متفاوت است. خرید اتاق خواب با تمام اجزا لازم نیست، بهتر است انتخاب اجزا با توجه به نیاز، فضای آزاد و بودجه بهینه شود.

سرویس اتاق برای بزرگسالان: تخت، میز کنار تخت، میز آرایش، صندلی توالت و کمد

سرویس اتاق خواب نوجوان: تخت، میز کامپیوتر یا آرایش و ویترین

سرویس خواب کودک: تخت دو نفره، نمایشگر، کمد لباس و قفسه

انواع چوب و مواد اولیه تخت

چوب طبیعی، ام دی اف، پارچه و فلز مواد متداول برای سرویس خواب هستند.

گران ترین مواد اولیه ای که برای ساخت سرویس خواب استفاده می شود، چوب خالص است. همچنین نگهداری از آن بیشترین زمان و توجه را می طلبد. به همین دلیل ام دی اف به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه در انتخاب سرویس خواب های چوبی بسیار محبوب است.

1. پوشش ام دی اف (MDF).

آنها اغلب برای اتاق خواب های جمع و جور و کوچک طراحی می شوند و هدف از ایجاد چنین محصولاتی ایجاد کشو برای تخت ها و ایجاد فضا برای اشیا است. البته لازم به ذکر است که این محصولات عمر کوتاه تری نسبت به تخت های چوبی دارند و از نظر زیبایی بصری جذابیت کمتری نسبت به محصولات چوبی دارند.

2. پارچه

تخت‌های خوابیده به اتاق خواب شما حس پاییز و راحتی می‌دهند. تخته سر برای کسانی که دوست دارند در رختخواب بنشینند و مطالعه کنند عالی است. گزینه های پارچه از مواد طبیعی مانند پنبه و کتان گرفته تا الیاف مقاوم در برابر آب مانند پلی استر متغیر است. قاب تخت و اثاثه یا لوازم داخلی نیاز به نگهداری دارند. بنابراین، هنگام بررسی این گزینه باید در نظر گرفته شود.

صاحبان حیوانات خانگی از فریم های پارچه ای اجتناب می کنند زیرا تمایل به جمع آوری موهای ریخته شده دارند.

3. چوبی

تخت‌خواب‌های چوبی که به دلیل استحکام و دوام طولانی خود شناخته می‌شوند، انتخابی محبوب برای بسیاری هستند. تخت های چوبی در سبک ها و روکش های بی شماری از جمله بلوط جامد، کاج، خاکستر لاستیکی و چوب ماهون ساخته می شوند.

4. هزینه بالای سرویس خواب های چوبی بزرگترین مشکل مشتریان با محدودیت بودجه است. 
https://aftabnews.ir/fa/news/899852/%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%82%DB%8C%D9%85-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C

5. از نقره

شکی نیست که فریم های تخت فلزی مستحکم و بادوام هستند، در حالی که فریم های تخت فلزی سنتی مستعد آسیب هستند. آنها بادوام، طولانی مدت و مقرون به صرفه هستند.

این نوع تخت بیشتر در مکان های پرتردد مانند بیمارستان ها، پادگان ها و خوابگاه های دانشجویی استفاده می شود.

اندازه تخت

قبل از شروع انتخاب طرح تخت، باید بدانید که تخت چوبی چه اندازه ای می خواهید. اندازه تخت بر اساس دو عامل مهم است: اندازه اتاق شما و تعداد افرادی که در آن می خوابند. بنابراین، اگر اتاق شما کوچک است، نمی توانید اندازه بزرگ را انتخاب کنید. زیرا در این صورت تخت فضایی برای جابجایی سایر اثاثیه شما باقی می گذارد. به طور مشابه، یک تخت کوچک در یک اتاق خواب بزرگ، نامناسب به نظر می رسد. علاوه بر این، وقتی دو یا سه نفر روی تخت می خوابند، نمی توانید به یک تخت کوچک بروید. بنابراین، اندازه تخت شما با توجه به اندازه اتاق شما و تعداد افرادی که در آن می خوابند تعیین می شود. با توجه به این عوامل، می توانید یکی از اندازه های تخت زیر را انتخاب کنید:

یک تخت یک نفره

یک تخت یک نفره برای خواب یک نفر طراحی شده است. اگر تنها شما هستید که از آن در اتاق مهمان یا اتاق کودک بزرگتر استفاده می کنید عالی است.

اندازه ملکه

تخت های کوئین تخت هایی با اندازه استاندارد هستند که برای اتاق خواب های متوسط ​​طراحی شده اند. آنها برای خواب دو نفر طراحی شده اند.

تخت پادشاه

تخت های کینگ برای اتاق خواب های بزرگ مناسب هستند. اندازه بزرگ آن برای زوج هایی که فضای بیشتری در تخت خود می خواهند خوب است.

مجموعه ای از تخت های کودک

یک تخت برای اتاق کودک یا کودک شما طراحی شده است. اتاقی رایگان، راحت و آرام برای آنها فراهم می کند.

تخت برای خواب

تخت های خوابگاه دارای دو تخت دو طبقه می باشد. این تخت ها باعث صرفه جویی در فضا می شوند، بنابراین دو تخت فضای یک تخت را اشغال می کنند. آنها بیشتر برای دو خواهر و برادر که در یک اتاق می خوابند در نظر گرفته شده است.

یک نوع تخت چوبی

هنگامی که اندازه تخت مورد نظر خود را در نظر گرفتید، باید نوع تخت چوبی مورد نظر خود را نهایی کنید. انواع اصلی تخت های چوبی موجود عبارتند از:

مبل تخت خواب شو تاشو

این تخت چند منظوره مدرن می تواند با فشار یک دکمه یا اهرم هم مبل و هم تخت باشد. این تشک کم مصرف برای یک اتاق نشیمن، استودیو یا اتاق مهمان مناسب است.

تخت مهمان

تخت مهمان یک تخت یک نفره با تشک دوم است که به خوبی زیر چارچوب اصلی قرار می گیرد. این به شما این امکان را می دهد که از آن به عنوان یک تخت یک نفره در یک روز معمولی استفاده کنید و فقط با آمدن مهمانان تشک اضافی را بیرون بیاورید.

این تخت دارای پایه های فنری است که به تشک اضافی اجازه می دهد تا با تخت اصلی بالا رفته و همسطح شود. در صورت تمایل می توانید آن را از تشک یک نفره به تشک دو نفره گسترش دهید.

محصولات خواب با کیفیت بخرید

خرید تخت خواب یکی از نیازهای اساسی خانه و اتاق خواب است و اغلب برای استفاده طولانی مدت خریداری می شود.رعایت استانداردهای بین المللی صنعت تانیل وود (tanilchoob.com) نشان از کیفیت و ایمنی محصول دارد. این استانداردها شامل مواد، فرآیندهای ساخت و استانداردهای ایمنی بهداشتی است. تنوع رنگ ها و نقش ها یکی از ویژگی های جالب این امکان را فراهم می کند تا محصولاتی را انتخاب کنید که به خوبی با دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشند. برند تانیل چوب با هدف ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.