كلاژن تراپي صورت چيست؟ (مزايا، معايب و هزينه محصولات پلاستينه)

۱,۰۶۶ بازديد

پلژينوتراپي پلژينوتراپي
افتادگي پوست صورت يكي از پيامدهاي نامطلوب پيري است كه زيبايي چهره را به شدت تحت تاثير قرار مي دهد. به همين دليل تكنيك هاي درماني و زيبايي مدرن براي حل اين مشكل ابداع شد. يكي از اين روش ها پلاژن تراپي است.
نام من فاطمه حبشي است و در اين مقاله آموزشي قصد دارم تمامي نكات مربوط به تراپيا پلاژن از مزايا و معايب تا هزينه و تعداد جلسات را تكرار كنم. پس تا آخر با من باش
موضوع اصلي اين صفحه نمايش
كلاژن درماني براي پوست چيست؟
كلاژن تراپي در واقع يك درمان موثر براي جوانسازي پوست است كه باعث مي شود پوست جوان تر و طبيعي تر به نظر برسد.
پلاژن تراپي با لايه برداري پوست باعث كاهش چين و چروك و در نهايت جوانسازي پوست، سفت شدن پوست، رفع لك هاي ناشي از آفتاب، آكنه و لكه هاي بارداري و روشن شدن پوست مي شود.
اگر بخواهم در مورد مكانيسم اثر اين روش درماني بيشتر بگويم، بايد بگويم كه سه ماده مهم براي سلامت و جواني پوست كلاژن، الاستين و اسيد هيالورونيك هستند، در صورت كمبود يا كمبود هر سه هو. ، عناصر باعث ايجاد چين و چروك، چين و چروك و ... در پوست مي شوند. كلمات شل مي شوند و خطوط و چين و چروك به راحتي روي پوست ايجاد مي شود. تا به امروز روش هاي مختلفي براي جوانسازي وجود دارد كه در اين ميان روش درمان با پلاژن صورت يكي از بهترين هاست.
مزايا و موارد استفاده از داروهاي پلاسژن (درمان پلاسژن)
يكي از مهمترين كاربردها و فوايد پلاژين تراپي حذف و كاهش چربي زير پوست است. سلول هاي چربي به طور معمول در زير پوست يافت مي شوند، اما اين سلول هاي زير پوست صورت ممكن است بر اثر حوادث مختلف ملتهب شوند و باعث چاقي صورت شوند. با استفاده از اين روش مي توان چاقي صورت را كنترل و كاهش داد.
نكته بعدي اين است كه همانطور كه قبلا گفتم چين و چروك پوست با افزايش سن بيشتر مي شود. يكي از بهترين راه ها براي كاهش چين و چروك روي پوست استفاده از تكنيك كلاژن درماني است.
در واقع سفت شدن و افزايش خاصيت ارتجاعي پوست صورت يكي از مهمترين مزاياي كلاژن تراپي است. در مورد آن توضيح داديم و گفت كه افزايش كشساني پوست مي تواند چين و چروك هاي پوست را برطرف كند و پوستي شاداب به شما بدهد.
آيا كلاژن درماني مي تواند باعث آسيب پوست شود؟
گاهي اوقات لازم است به سؤال به اضافه تمام مزايا توجه كنيد. مضرات پلاستيك سازي چيست؟ براي پاسخ به اين سوال پلاژن روشي كاملاً بي خطر است كه خوشبختانه عوارض طولاني مدتي ايجاد نمي كند. برعكس، اثربخشي اين روش به قدري بالاست كه با اولين درمان مي توان نتايج مطلوب را مشاهده كرد.
ضمنا اين روش درماني محدوديت سني ندارد، با انواع پوست سازگار است و در مقايسه با ساير روش هاي زيبايي مقرون به صرفه است.
نكته بعدي اين است كه پلوژن تراپي يك روش درماني بدون درد است. بيماران فقط ناراحتي جزئي از جمله كندن نوار پلاستيكي از روي پوست را گزارش مي كنند. علاوه بر اين، اين روش نيازي به زمان و يا به اصطلاح دوره نقاهت ندارد، بنابراين مي توانيد به راحتي به كلينيك برويد، در عرض چند دقيقه تحت درمان قرار بگيريد و سپس بدون اينكه قلبتان به لرزه درآيد، مي توانيد روز خود را ادامه دهيد. بخور!
مضرات كلاژن تراپي چيست؟
از جمله نكات منفي و مشكلات بعد از جراحي مي توان به درد موضعي و موقتي در برخي نواحي صورت، تورم و قرمزي (بسته به حساسيت پوست) اشاره كرد كه در صورت بد بودن، جاي زخم و گاهي برآمدگي روي پوست ايجاد مي شود. در بالا بايد توسط دكتر بپرسيد درمان شود.
از ديگر عوارض احتمالي و نادر اين تكنيك مي توان به حساسيت پوستي، تاول، لايه برداري و سوختگي موضعي پوست و در برخي موارد عدم تعادل رنگدانه هاي پوست يا به اصطلاح هايپرپيگمانتاسيون اشاره كرد كه پس از آن بايد سريعا با پزشك خود مشورت كنيد.
همچنين با توجه به اينكه دستگاه پلاژن داراي تاييديه ها و مجوزهاي لازم از سازمان هاي بهداشتي اروپايي و آمريكايي و (FAD) مي باشد، با روشي غيرتهاجمي بدون ايجاد سوراخ عميق در بافت پوست به جوانسازي و زيباسازي پوست كمك مي كند. اين دستگاه داراي سري يكبار مصرف مي باشد و احتمال عفونت و انتقال بيماري با آن تقريبا صفر است و تنها عيب پلاسماتراپي هزينه نسبتا بالاي آن است.
مراحل درمان پلاژن چيست؟
زيبايي پوست نياز به مراقبت زيادي دارد. يكي از مهمترين جنبه هاي روش درمان پوست، بستن منافذ باز پوست و پاكسازي پوست با ميكرودرم ابريژن صورت است. همچنين توصيه مي شود از درمان پلاژن پس از ساير درمان ها براي بهترين نتيجه استفاده كنيد.
گرماي پوست
گرماي توليد شده توسط دستگاه پلاژن به چربي زير پوست نفوذ كرده و متابوليسم چربي را تحت تاثير قرار داده و آن را شديدتر مي كند، سپس چربي را از سلول ها به سمت ماتريكس سلول هدايت مي كند و در نهايت چربي انباشته شده در سلول تجزيه مي شود. در اين مرحله سلوليت پوست به حداقل مي رسد.
لايه برداري پوست
روغن منتشر شده در درمان پلاژن براي روشن كردن پوست كار مي كند. اين فرآيند باعث مي شود كه سلول هاي چربي آزاد شده به منبع انرژي براي سلول هاي پوست تبديل شده و تحت فرآيندهاي متابوليك قرار گيرند.
تغيير شكل و بازسازي
انرژي پايدار لايه‌هاي عميق‌تر پوست را تشويق به توليد كلاژن مي‌كند و در نهايت كلاژن پوست را كمي سفت‌تر و سالم‌تر مي‌كند.
دستگاه پلاسما درماني چگونه كار مي كند؟
اين دستگاه با استفاده از فناوري ميكرو سوزن، امواج راديويي ايمن و سيستم فعال سازي پوياي عضلات صورت كار مي كند. بنابراين با گرم كردن پوست صورت با امواج راديويي و كوتاه كردن رشته هاي كلاژن، پوست صورت سفت تر و زيباتر از قبل به نظر مي رسد.
اين دستگاه با استفاده از سوزن هاي كوچك متصل به دستگاه، امواجي را در ارتفاع امواج راديويي ايجاد مي كند كه باعث انقباض ماهيچه هاي صورت و الياف كلاژن در پوست مي شود. بيشتر صورت ها كوتاه هستند و پوست صورت زيبا و بلند به نظر مي رسد. امواج راديويي به كار رفته در اين دستگاه كاملا بي خطر بوده و به پوست صورت آسيبي نمي رساند. از آنجايي كه امواج راديويي قدرت زيادي در خود ندارند، معمولاً به پوست صورت آسيب نمي‌رسانند.
بايد بدانيد كه اثرگذاري صورت دستگاه پلاژن تراپي بسيار سريع است و بيمار معمولا در همان جلسه اول تفاوت را احساس مي كند.
كانديدهاي مناسب براي درمان پلاژن چه كساني هستند؟
كلاژن درماني براي اكثر افرادي كه پوست ضعيفي دارند و از افتادگي پوست و چين و چروك رنج مي برند مناسب است. در واقع يكي از مزاياي اين دستگاه سفت كردن پوست است. دستگاه پلاژن براي خانم ها و آقايان داراي چين و چروك مناسب مي باشد. چين و چروك معمولا به دليل افزايش سن ايجاد مي شود.
مراقبت هاي بعد از جراحي پلاستيك
پس از درمان با پلاژن، چون پوست حساس شده است، نبايد در معرض نور مستقيم خورشيد و دماي بالا مانند سونا و حمام آب گرم قرار گيرد.
استفاده از كرم ضد آفتاب مخصوص (SPF+50) را فراموش نكنيد.
لطفا به تنهايي عمل نكنيد و از كمپرس سرد اجتناب كنيد زيرا فرآيند كلاژن درماني با كمك گرما انجام مي شود و سرما در توليد كلاژن اختلال ايجاد مي كند.
پس از درمان كلاژن، علائم خفيفي مانند قرمزي پوست ممكن است رخ دهد و پس از 2-3 روز ناپديد شود.
همانطور كه گفتيم احتمال بروز مشكلات پوستي يا التهاب اضافي پوست در طول اين درمان بسيار كم است و اين روش براي انواع پوست و سنين مناسب است. اين روش درماني هم در كلينيك هاي زيبايي و هم در منزل انجام مي شود.
فراموش نكنيد كه استفاده از هر دارو يا محلولي كه محرك محسوب مي شود بسته به تجويز پزشك براي چند روز تا يك هفته ممنوع است. اين داروها ممكن است با خشك كردن بيش از حد پوست يا تغيير ترشح مخاطي با Plagen Therapy تداخل داشته باشند. بنابراين، اگر از داروهايي مانند راكوتان يا آنتي بيوتيك ها براي درمان مشكلات پوستي استفاده مي كنيد، پس از مراجعه به پزشك، مصرف آنها را براي مدتي متوقف كنيد.
تعداد جلسات و قيمت پلاستين تراپي
تعداد صحيح جلسات به ناحيه تحت درمان و عوامل ديگري مانند وضعيت پوست، سن، جنسيت و غيره بستگي دارد.
اگر واقعاً مي خواهيد بدانيد كه براي رسيدن به نتايج مطلوب به چند درمان نياز داريد، با يك متخصص زيبايي صحبت كنيد.
هزينه جراحي پلاستيك نيز بسته به تعداد ويزيت ها و بخش مورد نظر شما متفاوت است.

https://fatemehhabashi.com/pollogen-therapy/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.