آموزش پاکسازی پوست در تهران فاطمه حبشی

۶۵ بازديد

همه چیز درباره صورت + قیمت، ماندگاری و کیفیت

این روزها حتماً کلمه صورت را از خانم های جوان یا جاهایی مثل سالن های عروس یا از متخصصان پوست در تلویزیون و فضای مجازی زیاد شنیده اید و آیا تا به حال از خود پرسیده اید که "صورت" به چه معناست؟ آیا صورت را انجام دهیم؟، آیا صورت در جلوگیری از پیری پوست موثر است؟، فواید و مضرات صورت چیست؟، باورهای غلط چیست؟، آیا صورت کک و مک و آکنه را درمان می کند؟، آیا صورت در لیفتینگ پوست موثر است؟ ?

تاریخچه صفحه

در سال 2016، آمریکایی ها حدود 17 میلیون دلار در اسپا برای مکان هایی که خدمات صورت، ماساژ، ناخن، مو و پوست ارائه می دهند، خرج کردند. این امر در ایران به یک پدیده رایج تبدیل شده است، البته آرایش صورت در باشگاه ها و سالن های زیبایی در ایران نیز در حال گسترش است.

وقتی صحبت از پوست صورت می شود، گفته می شود که لک ها محو می شوند، چین و چروک ها کم می شوند و از بین می روند، پوست مرطوب و مرطوب می شود، پوست جوان و سفت می شود! خلاصه تمام تغییراتی که باعث زیبایی پوست می شود در صورت زنده می شود!

برعکس چیست؟

صورت کلمه سختی نیست. منظور از صورت، پاکسازی، پاکسازی، زدودن کرم ها و پودرها و آلودگی هایی مانند دود سیاه از ماشین است که با چشم دیده نمی شود. پاکسازی صورت یکی از خالص ترین روش های پاکسازی پوست است.

در قدیم زنان از روش هایی مانند آب سفید در حمام برای پاک کردن این آلودگی ها از سطح پوست استفاده می کردند. اما این روش مانند سایر روش های قدیمی منسوخ شده است.

جالب است بدانید که نه تنها خانم ها به تمیز کردن و ضد عفونی کردن پوست خود رسیدگی می کنند، آقایان نیز از پوست خود مراقبت می کنند.

مراقبت از صورت

چه خدماتی در فیشال صورت استفاده می شود؟

فیشیال صورت در مکان هایی مانند سالن های زیبایی، باشگاه های ورزشی و مراکز زیبایی غیرپزشکی انجام می شود و فعالیت هایی مانند ماساژ، درمان های زیبایی ناخن، تقویت و خدمات زیبایی پوست و مو ارائه می شود.

ماساژ صورت، آکنه، استفاده از ماسک و در نهایت استفاده از لوسیون برای نرم شدن پوست صورت

تاثیر صورت بر روی پوست بر روی پوست و زیبایی

ارائه دهندگان این سرویس ادعا می کنند که این روش لک های پوستی، چین و چروک، آبرسانی و افزایش تولید کلاژن را از بین می برد. در واقع این روش راه حل مناسبی برای پاکسازی و جوانسازی پوست محسوب می شود. این در حالی است که طبق تحقیقات انجام شده کارایی این سیستم تنها به اقدامات انجام شده بستگی دارد. در مورد صورت، پوست هیدراته می شود، اما نمی توان این فرآیند را راهی برای مبارزه با پیری دانست. درمان چین و چروک، اگزمای پوست، لک، زخم با این روش امکان پذیر نیست.

لطفا توجه داشته باشید که برخی از لوازم آرایشی استفاده شده در این سایت برای پوست همه افراد مناسب نیست. و نتیجه دائمی ندارند و حتی می توان طبق نظر پزشک کرم خوش طعمی تهیه کرد و از همین روش مخصوصا در منزل استفاده کرد.

آیا پوست صورت برای مردان ساخته شده است؟

بله، آقایان نیز می توانند از هیدروفیسیال استفاده کنند. این درمان برای مردان و زنان در هر سنی و انواع پوست مناسب است. یکی از دلایل محبوبیت هیدروفیشیال در بین مردان این است که روشی سریع و آسان است که نیازی به استراحت ندارد. در نتیجه نیازی به استراحت ندارید.

یکی دیگر از دلایلی که مردان از فیشال استفاده می کنند این است که این درمان می تواند متناسب با نیازهای خاص پوست آنها باشد. یونیت هیدروفیسیال دارای تنظیمات مختلفی است که بسته به نوع پوست و نگرانی بیمار قابل تنظیم است. برای مثال، مردانی که پوست چرب‌تری دارند، ممکن است مرحله استخراج شدیدتری داشته باشند.

در نهایت، مردان از این واقعیت قدردانی می کنند که هیدروفیسیال یک روش غیر تهاجمی است که نیاز به سوزن، برش یا بیهوشی دارد. این درمان بدون درد است و نیازی به بیهوشی ندارد و برای مردانی که تمایلی به انجام روش‌های تهاجمی‌تر ندارند، آن را به یک انتخاب محبوب تبدیل می‌کند.

در نتیجه، روش های هیدروفیشیال یک انتخاب عالی برای مردانی است که می خواهند ظاهر پوست خود را با پوستی سالم و درخشان بهبود بخشند. چه آکنه، لک یا رنگ پوست ناهموار داشته باشید، آب صورت می تواند به شما کمک کند تا پوست بهتری داشته باشید.

سطح پوست صورت

هیدروفیشیال یک درمان غیرتهاجمی صورت است که در سال های اخیر به دلیل توانایی آن در پاکسازی، لایه برداری و آبرسانی پوست محبوبیت پیدا کرده است. این فرآیند چند مرحله ای به بهبود ظاهر خطوط ریز، چین و چروک، آکنه، هایپرپیگمانتاسیون و سایر مشکلات رایج پوست کمک می کند. در زیر روش های پوست صورت را توضیح خواهیم داد.

مرحله 1: تمیز کردن

اولین مرحله در فرآیند هیدروفیسیال شامل پاکسازی صورت با یک محصول مخصوص است که با حرکات دایره ای، آلودگی، چربی و ناخالصی های پوست را از بین می برد. مرحله تمیز کردن پوست را برای مراحل بعدی درمان آماده می کند و از موثرتر بودن سایر مراحل اطمینان می دهد.

مرحله 2: پوست را رنگ کنید

پس از پاکسازی کامل پوست، مرحله لایه برداری کامل می شود. هیدرو صورت از یک اسید ملایم برای حذف سلول های مرده پوست از زیر پوست استفاده می کند و پوست را تمیز و درخشان می کند. این مرحله منافذ پوست را باز کرده و پوست را برای استخراج آماده می کند.

مرحله 3: استخراج

در این مرحله دستگاه Hydrofacial با استفاده از مکانیزم مکش، جوش های سرسیاه، سرسفید و سایر ناخالصی ها را از روی پوست پاک می کند. این مرحله بدون درد است و می تواند به پاکسازی منافذ، کاهش آکنه و احتقان کمک کند.

مرحله 4: مرطوب کردن

هنگامی که پوست کاملاً تمیز، لایه‌برداری و لایه‌برداری شد، نوبت به مرطوب‌سازی می‌رسد. دستگاه هیدروفیسیال پوست را با یک سرم فرموله شده مخصوص حاوی آنتی اکسیدان ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک تامین می کند. این مواد رطوبت پوست را بازیابی می کنند و پوستی سالم و درخشان را تضمین می کنند.

مرحله 5: حفاظت

آخرین مرحله در فرآیند هیدروفیسیال محافظت از پوست است. لایه ای از ضد آفتاب یا سایر محصولات محافظ روی پوست اعمال می شود تا از آن در برابر اشعه ماوراء بنفش و سایر عوامل محیطی که می توانند به پوست آسیب برسانند، محافظت کند. این مرحله به حفظ نتایج درمان و حفظ سلامت و شادابی پوست کمک می کند.

سفتی صورت

تاثیر فیشال در جوانسازی و پاکسازی پوست چشمگیر است اما بسیار کوتاه مدت است و تاثیر طولانی مدت نخواهد داشت.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که تصمیم به پاکسازی و جوانسازی پوست گرفته اید. کافی است یک مشاوره کوتاه با متخصص پوست در یک کلینیک معتبر و مجرب داشته باشید. تعداد دفعات و جلسات مورد نیاز برای جوانسازی و نحوه حذف سلول های مرده از پوست را بیاموزید. گاهی اوقات روش هایی مانند فیشال صورت در مکان های نامطمئن می تواند علاوه بر اینکه تاثیری در جوانسازی پوست شما ندارد، عوارض ناخوشایندی نیز داشته باشد.

برای نتایج دائمی تر، پوست نیاز به لایه برداری، بازسازی، رفع عیوب، کار فشرده ای دارد که منجر به تولید کلاژن در پوست می شود. مانند میکرونیدلینگ یا استفاده از امواج فرکانس رادیویی.

برخی از چشم ها مرحله نهایی میکرونیدلینگ را دارند که باید توسط پزشک نیز انجام شود.

انجام این دو کار باید در کلینیک پوست، مو و زیبایی یا مطب پزشک انجام شود.

قانون کلی: هیچ کس به جز پزشک نباید سوزن را به پوست شما وارد کند. و این واقعاً کلید مراقبت از پوست است.

برخی از مراکز میکرودرم ابریژن انجام می دهند. که در واقع لایه برداری سطحی است و لایه شاخی سطحی برداشته می شود. درست است که این کار باید در مطب پزشک انجام شود، زیرا اگر به درستی انجام نشود می تواند پوست را لکه دار کند.

ادامه پست:  دوره فیشیال پوست در تهران دکتر حبشی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.