خرید اقساطی ملک در قبرس

۷۸ بازديد


سرمایه گذاری در بخش مسکن به دلیل ثبات و رشد سرمایه همواره مورد توجه سرمایه گذاران بوده است و سرمایه گذاران بزرگ همواره به دنبال فرصت های خوب در کشورهای با چشم انداز عالی در بخش املاک و مستغلات هستند. قبرس در سال های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و در عین حال خرید ملک به صورت اقساطی این جذابیت را افزایش داده است.

البته باید بدانیم که سرمایه گذاری در ملک راه آسانی نیست و داشتن دانش و شناخت کافی از منطقه ای که می خواهید ملک را خریداری کنید بسیار ضروری است، پس بهتر است اطلاعات اولیه در مورد آن به دست آورید. قبرس شمالی قبل از هر اقدامی، سپس به دنبال راه هایی برای کسب درآمد از خرید ملک خود باشید.

بازار املاک و مستغلات در قبرس متاثر از عوامل زیادی است و قیمت مسکن در قبرس در مناطق مختلف متفاوت است، تجارت و سرمایه گذاری در املاک قبرس می تواند سود زیادی به همراه داشته باشد و احتمال ضرر نیز زیاد است، بنابراین قبل از هر اقدامی با ما تماس بگیرید. مشاوران ما مزایا و معایب را برای شما توضیح می دهند.

مزایای خرید اقساطی ملک در قبرس

فقط با بودجه خود خرید کنید: اگر بودجه کافی برای خرید ملک ندارید، این روش کمک زیادی به شما می کند. شما فقط 30 درصد از قیمت کل ملک را پرداخت می کنید و مابقی به صورت اقساط بزرگ پرداخت می شود.

خرید خانه با قیمت پایین: قیمت نصب خانه در قبرس با توجه به شرایط آنها نسبت به سایر املاک ارزان تر است.

میزان اقساط را خودتان تعیین می کنید: البته افراد شرایط مالی و درآمدی متفاوتی دارند، بسته به میزان درآمد می توانید ملکی را با اقساط مشخص انتخاب کنید.

پرداخت ها بدون بهره است: می توانید خانه ای در قبرس به صورت اقساطی بدون بهره بخرید و این به شما کمک می کند بودجه خود را بهتر برنامه ریزی کنید.

شما تفاوت زیادی در ارزش ملک ایجاد خواهید کرد: اگر در ملکی که خریداری می کنید، انتخاب درستی داشته باشید، ملک را با قیمت پایین دریافت خواهید کرد و پس از چند سال اگر همچنان در حال پرداخت اقساط باشید، قیمت آن کاهش می یابد. بسیار بالا شما ملک یا حداقل قیمت را می پردازید.

شما اقامت می گیرید: حتی اگر در قبرس خانه اقساطی بخرید و مجبور نباشید کل مبلغ ملک را بپردازید، می توانید اقامت بگیرید. با پرداخت 30 درصد از ارزش ملک، خانه ای برای خود و خانواده خود می گیرید و آن را به صورت اقساط طی چندین سال پرداخت می کنید.

پرداخت اقساطی ملک در قبرس: برخی از افرادی که فقط قصد سرمایه گذاری در قبرس را دارند از روشی بسیار سودآور استفاده می کنند، این سرمایه گذاران ملک در قبرس را به صورت اقساطی می خرند و در صورت انجام، به جای اجاره خانه، قیمت اجاره ملک خود را دریافت می کنند. اپیزودها

شما سند مالکیت می گیرید: در صورت خرید زمین در قبرس، در همان زمان سند مالکیت دریافت می کنید و این شما را از نگرانی و فکری که بسیاری از افراد در مورد این پروژه دارند نجات می دهد.

نحوه خرید اقساطی خانه در قبرس

1) هدف از خرید ملک

ابتدا باید اهداف خود را برای خرید اقساطی املاک در قبرس مشخص کنید. آیا می خواهید سرمایه گذاری کنید و آیا افزایش قیمت در سال های آینده مهم است؟ آیا هدف شما این است که در آن زندگی کنید و از امکانات خانه ای که خریداری کرده اید لذت ببرید؟ آیا فقط می خواهید با خرید خانه مهاجرت کنید و به سرمایه گذاری و زندگی ایده آل اهمیت نمی دهید؟ همانطور که در ابتدا ذکر شد قیمت ملک در قبرس بسیار متفاوت است و اکثر ایرانیانی که برای مهاجرت اقدام می کنند قادر به انجام این کار هستند. املاک و مستغلات در قبرس بخرید اما مشاور ما شناخت اهداف شما می تواند شما را به سمت گزینه های مناسب راهنمایی کند.

2) بودجه و درآمد کل

اما عامل بعدی در انتخاب ملک اجاره ای مناسب، بودجه و درآمد شماست. لطفا سرمایه و حقوق خود را توضیح دهید تا بتوانیم تصمیم بهتری بگیریم. به عنوان مثال اگر پیشنهاد شما خانه یا ماشین یا چیز دیگری است لطفاً مشخصات (چند متر از خانه یا ملک در کدام منطقه و شهر و مدل ماشین خاص) را نیز ذکر کنید همکاران ما به خوبی از قیمت ها مطلع هستند و محاسبه دقیق انجام می دهد. آنها این کار را برای شما انجام می دهند.

3) سفر رایگان به قبرس

اگرچه ما در قبرس به صورت آنلاین نیز خرید می کنیم، اما همیشه توصیه می کنیم از تور رایگان ما استفاده کنید و به قبرس سفر کنید تا همه چیز را از نزدیک ببینید. ما شما را با موارد موجود آشنا می کنیم. بازدید از پروژه های ساختمانی و بهترین شهرهای قبرس در این تور دیده می شود، حتما قبل از خرید بلیط با پشتیبانی تماس بگیرید تا یک روز سفر را ترتیب دهیم.

3) انتخاب خواص واحد

پس از بازی که شما ملک را انتخاب می کنید، ملک انتخاب شده را از هر منظری تحلیل می کنیم، شرکت ساختمانی، اسناد ملک، آینده ملک و میزان پول موارد مهمی هستند که باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند.

4) پرداخت ودیعه

شما فقط 1000 پوند برای رزرو آپارتمان می پردازید، با این پیشنهاد یک پیش اجاره آپارتمان و 30 تا 60 روز اجاره به همراه 30 درصد از ارزش ملک را سپرده دریافت می کنید.

5) قرارداد نهایی را آماده کنید و خانه را تهیه کنید.

پس از پرداخت 30 درصد قیمت ملک، به شما قرارداد داده می شود و شما و خانواده تان می توانید در همان قرارداد بمانید.

مبلغ اجاره در قبرس

مبلغ پرداختی ملک خریداری شده در قبرس شمالی با توجه به قیمت ملک و مبلغ پیش پرداخت و پرداخت متفاوت است اما معمولاً طبق مدل قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی این مبلغ می باشد. . بین 250 تا 3000 پوند در هر ماه است و اتفاقاً می توانید هر ماه یا هر چند ماه یک بار پرداخت را تغییر دهید، فقط این نکته را به خاطر بسپارید، اگر می خواهید هر 6 ماه پرداخت کنید باید 6 ماه پرداخت کنید. سفارش اول

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.